Mobiele laadbrug in hoogte verstelbaar
Opties: bouwjaar 2024|L: 10510, B: 2270, H: 890 (mm)|Artikelcode: 99-LB-UO482-24

Prijs per stuk: € 13.875,50 excl. BTW (excl. bezorgkosten)
Gewenste aantal
Wij berekenen de meest gunstige transportkosten. Deze krijgt u te zien in de orderbevestiging.
Laten bezorgen Gratis afhalen in Wapenveld

Kies een uitvoering van dit product
Bekijk alle uitvoeringen en afmetingen
  • Kies opties: Opties:
  • bouwjaar 2024 (5)
  • Alle (5)
Type: Uitvoering: Lengte (mm): Breedte (mm): Laadvermogen (kg): Opties: Rijbreedte: Neusbreedte: Draagvlak: Min. hoogte (mm): Max. hoogte (mm): Artikelnummer: Prijs: Levertijd:  
mobiel in hoogte verstelbaar 10510 2270 8000 bouwjaar 2024 1990 2270 270 890 1640 99-LB-UO482-24 € 13.875,50 22 oktober bezorgd
Bekijk
mobiel in hoogte verstelbaar 10510 2270 8000 bouwjaar 2024 1990 2270 270 890 1640 99-LB-U0481-24 € 13.875,50 22 oktober bezorgd
Bekijk
mobiel in hoogte verstelbaar 10510 2270 8000 bouwjaar 2024 1990 2270 270 890 1640 99-LB-U0483-24 € 13.875,50 22 oktober bezorgd
Bekijk
mobiel in hoogte verstelbaar 10510 2270 8000 bouwjaar 2024 1990 2270 270 890 1640 99-LB-U0484-24 € 13.875,50 In overleg
Bekijk
mobiel in hoogte verstelbaar 10510 2270 8000 bouwjaar 2024 1990 2270 270 890 1640 99-LB-U0485-24 € 13.875,50 22 oktober bezorgd
Bekijk
Specificaties
Type:
mobiel
Uitvoering:
in hoogte verstelbaar
Artikelcode:
99-LB-UO482-24
Artikelindeling:
Nieuw
Materiaal:
staal
Bovenzijde:
rijvlak van antislip profiel
Kleur:
blauw
Oppervlakte behandeling:
gelakt
Lengte (mm):
10510
Breedte (mm):
2270
Breedte inwendig (mm):
1990
Hoogte (mm):
890
Laadvermogen (kg):
8000
Opties:
bouwjaar 2024
Typenummer:
99-LB-U0
Extra specificaties:
BGR 233 goedgekeurd (DE)
Serienummer:
UO482
Horizontaal platform (mm):
2230
Rijbreedte:
1990
Neusbreedte:
2270
Draagvlak:
270
Min. hoogte (mm):
890
Max. hoogte (mm):
1640
EAN Code (Gtin):
8719424238600
Omschrijving

Mobiele laadbruggen zijn speciale hulpmiddelen die worden gebruikt in combinatie met een vorkheftruck of een hydraulische trolley voor het laden en lossen van goederen. Met behulp van een mobiele laadbrug van kan de vorkheftruck gegroepeerde ladingen in het midden van de vrachtwagen/wagen laden/lossen en deze rechtstreeks vanaf het grondoppervlak betreden. Het helpt de onderneming aanzienlijk arbeidskrachten te besparen, verhoogt de efficiëntie, versnelt de vrachtomzet en maakt het algehele economische effect zichtbaar. De mobiele laadbrug bestaat uit twee dragende gelaste zijwanden, toegangsplaten (opvouwbare oprijplaten voor toegang), verbindingsbrug, rijbaan, hydraulische en wielgroepen. De opvouwbare oprijplaten voor toegang zijn gemaakt van lamellen met een golfplaatafdekking en aan de achterkant aangebrachte verstijvingen. Het midden en bovenste gedeelte van de laadbrug zijn voorzien van bevloering voor maximaal contact van de vrachtwagenwielen met het oppervlak en afwatering. De verbindingsbrug is gemaakt van dikke staalplaat. In het centrale deel van de constructie is een hydraulische groep geïnstalleerd, die zorgt voor het omhoog en omlaag brengen van de laadbrug. De hydraulische groep bestaat uit een hydraulisch station (met daarin een handpomp, een oliestroomklep en een olietank) en twee hydraulische cilinders (eenrichtingswerking met terugkeer naar de uitgangspositie onder invloed van het eigen gewicht van de laadbrug). Voor het verplaatsen van de laadbrug dient een draaibare koppeling die is geinstalleerd in het onderste gedeelte, tussen de oprijplaten of aan de zijkant, voor één "vork" van de lader. In het bovenste horizontale deel van de laadbrug worden kettingen met karabijnhaken (haken) bevestigd om de laadbrug aan de carrosserie te bevestigen. In het midden van de laadbrug aan beide zijden bevinden zich parkeerremmen ("wielkeggen") voor het blokkeren van de wielen van de laadbrug tijdens het laden/lossen.

Voordelen:
- inzetbaar op meerdere plaatsen, zelfs wanneer deze relatief ver van elkaar liggen.
- slechts één persoon nodig, om met een heftruck zelfstandig containers te laden/lossen. Een enorme besparing op de arbeidskosten omdat bij andere methoden vaak 2 tot 3 personen nodig zijn.
- tot 3 x sneller laden/lossen dan op de conventionele manier met een handpallettruck in de container.
- in geval van zware vaten, kratten of pallets werkt men met een containerlaadbrug veiliger en verbetert men de arbeidsomstandigheden bij het laden/lossen.

;