Transportkarren magazijnwagen fetra bakwagen klep aan 1 lange zijde
L: 1260, B: 815, H: 1075 (mm)|Artikelcode: 852873

Prijs per stuk: € 690,45 excl. BTW (incl. bezorgkosten)
Gewenste aantal

16 april bezorgd
Afhalen na bericht van ons

Prijs per stuk: € 690,45 excl. BTW (incl. bezorgkosten)

Kies een uitvoering van dit product
Bekijk alle uitvoeringen en afmetingen
Kleur: Lengte (mm): Breedte (mm): Hoogte (mm): Laadvermogen (kg): Gewicht (kg): Artikelnummer: Prijs: Levertijd:  
blauw 1060 715 1075 600 66 852872 € 585,95 16 april bezorgd
Bekijk
blauw 1260 815 1075 600 72 852873 € 690,45 16 april bezorgd
Bekijk
Specificaties
Artikelindeling:
Nieuw
Type:
Fetra bakwagen
Uitvoering:
klep aan 1 lange zijde
Materiaal:
staal
Wanden:
hout
Bodem:
houten plaat
Wielen voorzijde:
2 bokwielen rubber, 200 mm
Subgroep:
Transportkarren
Wielen achterzijde:
2 zwenkwielen rubber, 200 mm, geremd
Kleur:
blauw
Ralkleur:
5007
Oppervlakte behandeling:
poedercoating
Lengte (mm):
1260
Lengte inwendig (mm):
1200
Breedte (mm):
815
Breedte inwendig (mm):
800
Hoogte (mm):
1075
Nuttige hoogte (mm):
700
Laadvermogen (kg):
600
Gewicht (kg):
72
Typenummer:
852872
EAN Code (Gtin):
8719424019827
Omschrijving

Bakwagen met wanden van houtvezelplaat. Één van de vier wanden is neer te klappen voor een makkelijke toegang tot de lading. Door de twee geremde zwenkwielen is de open bakwagen simpel te besturen en wegzetten.

Bakwagens zijn dankzij de gesloten wanden een uitstekend transportmiddel waarbij de lading beschermd moet worden tegen val- of stootschade. Daarom worden ze vaak gebruikt binnen omgevingen als productiehallen en distributiecentra. De transportwagens worden standaard geleverd met rubberen bok- en zwenkwielen met rem, wat de wagen erg mobiel maakt in gebruik.
Alle Fetra transportkarren beschikken over een EU-norm EN 1757-3 veiligheidsnorm.

Let op! De meeste fetra producten worden als opbouwsysteem aangeboden (ongemonteerd geleverd). De systeemdelen worden eenvoudig in het basiselement gestoken en vastgeschroefd. Door het bewezen fetra insteek- en schroefprincipe wordt dezelfde stabiliteit behaald als bij een gelaste constructie.

Vaak besteld in combinatie met